- Aynı gün teslimat hizmetinden nasıl yararlanabilirim?
Şuan böyle bir hizmetimiz bulunmamaktadır.
- Aynı gün teslimat hizmeti hangi illere verilmektedir?
Şuan böyle bir hizmetimiz bulunmamaktadır.
- Aynı gün teslimat ücreti nedir?
Şuan böyle bir hizmetimiz bulunmamaktadır.
- Teslimat saatlerinde adresimde bulunmazsam siparişim 2. kez teslimata çıkar mı?
Evet, UPS Kargo 2. Kez dağıtıma çıkmaktadır.
- Sipariş verebilmek için üye olmam gerekiyor mu?
Üye olmadan da sipariş verebilirsiniz.
- Bedenimi nasıl tespit edebilirim?
Ürün sayfalarında bulunan Beden Tablosu alanından yardım alabilirsiniz.
- Şifremi unuttum/bilmiyorum, siteye nasıl giriş yapacağım?
Üye Girişi bölümünden Şifremi Unuttum butonuna basarak yeni şifre talep edebilirsiniz.
- Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?
Ürün fiyatlarına KDV dahildir.
- Sipariş adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?
Siparişiniz kargoya teslim edilmedi ise, mail.heinrich.com.tr adresine mail atabilirsiniz.
- Satın aldığım ürün bana nasıl gönderilecek?
Ürün çeşidine bağlı olarak pelür kağıda sarılarak veya jelatine konularak koli içinde gönderilmektedir.
- Siparişimi nereden görebilirim? Sipariş durumumu nasıl takip edebilirim?
Web sitemize kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra, sağ üst köşede bulunan “hesabım” menüsü altından “siparişlerim” kısmını seçerek siparişlerinizi görüntüleyebilirsiniz. Sipariş sürecinizdeki değişiklikler bu kısma yansıyacaktır.
- Siparişimi verdiğim ürünler ne zaman elime ulaşır?
Siparişleriniz 2 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Siparişinizin kargoya teslim edildiğini görmeniz halinde teslim zamanını kargo şirketiyle takip etmenizi rica ederiz.
- Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?
Değiştirmek istediğiniz ürünleri içine sipariş no’nuzu da yazarak UPS Kargo aracılığıyla “……..” kodunu kullanarak ücretsiz olarak depomuza gönderebilirsiniz.
- Satın aldığım ürünü yurt dışına gönderebilir misiniz?
Şuan böyle bir hizmetimiz bulunmamaktadır.
- Aldığım bir ürünü mağazadan değiştirebilir miyim?
Ürün değişimlerinizi 14 gün içinde giyilmemiş, etiketleri sökülmemiş, yıkanmamış ve üzerinde herhangi bir tadilat yapılmamış olarak mağazalarımızdan değiştirebilirsiniz.
- İade/Değişim işlemlerinde kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?
UPS kargo aracılığıyla “………” iade kodunu kullanarak yaptığınız gönderimler ücretsizdir.
- İade etme süresi kaç gündür?
Siparişlerinizi 14 gün içinde iade edebilirsiniz.
- İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansıyor?
Bankanıza bağlı olarak 3-7 iş günü içinde kartınıza ödeme yansımaktadır.
- Sitenizde satılan ürünler %100 orijinal mi?
Sitemizdeki ürünler %100 orijinal ürünlerdir.
- Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
mail.heinrich.com.tr adresine mail göndererek iptal talebinizi iletebilirsiniz.
- Tarafıma gönderilen indirim koponu nasıl kullanabilirim?
Sepet aşamasındaki İNDİRİM KUPONU bölümüne kod yazıp kullanabilirsiniz.
- Taksitli yapılan alışverişin iadesi nasıl yapılır?
Ödemeniz bizim tarafımızdan tek seferde iade edilir, ancak bankanız kartınıza taksitli yansıtabilir. Sadece heinrich.com sitemizden yapılan alışverişlerin iadesi heinric.com üzerinden yapılmaktadır. Mağazalardan alınan ürünlerin iade ve değişimleri yine mağazalarımızdan yapılmaktadır.
- Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Şuan böyle bir hizmetimiz bulunmamaktadır.
- Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderiliyor?
Siparişleriniz UPS Kargo ile gönderilmektedir.
- Siparişim bana ulaşamazsa başkasına teslimat yapılabilir mi?
Evet paket üzerine not düşülerek yapılmaktadır.
- Bulunduğumuz yerde kargo şirketi yok siparişimi nasıl teslim alacağım?
Bölgenize en yakın şubeden ya da merkezden teslim alabilirsiniz.
- Siparişim hasar görmüş. Ne yapmalıyım?
Siparişinizi kargo görevlisinin önünde teslimat sırasında açarak ürünlerinizin durumunu kontrol etmeniz gerekmektedir. Bir sorun olması halinde kargo personeline tutanak tutturup, bizimle iletişime geçebilirsiniz.
- Faturamı yeniden gönderebilir misiniz?
Faturayla ilgili taleplerinizi mail.heinrich.com.tr adresine mail atmanızı rica ederiz.
- Kargoya teslim edilen siparişimin kargo dağıtım durumunu nasıl görebilirim?
UPS Kargo sitesi üzerinden kargo takip no’nuz ile sorgulayarak görebilirsiniz.
- Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?
UPS Kargo resmi tatillerde çalışmamaktadır.
Toptan satışımız vardır. Bu konudaki talep ve sorularınız için bu adrese mail göndermenizi rica ederiz: mail.heinrich.com.tr
- İletişim tercihlerimi nasıl değiştirebilirim?
Kullanıcı adı ve şifrenizle sisteme giriş yaptıktan sonra “hesabım” menüsü altından “kişisel bilgilerim” kısmına giderek iletişim tercihlerinizi değiştirebilirsiniz.
- Tükenen bir ürün yeniden stoklara gelir mi?
Bu durum ürün bazında farklılık göstermektedir. Stoğunu sorgulamak istediğiniz ürünün stok kodunu mail.heinrich.com.tr adresine mail atarak bilgi alabilirsiniz.
- Mağazalardaki ürünlerle web sitesindeki ürünler bire bir aynı mı?
Mağaza stoklarımızla web sitesi stoklarımız farklılık gösterdiğinden her zaman aynı ürünler bulunmayabilir.
- Mağazalardaki ürünlerle web sitesindeki ürünlerin fiyatları aynı mı?
Mağaza stoklarımızla web sitesi stoklarımız farklılık gösterdiğinden her zaman aynı ürünler bulunmayabilir.
- Web sitesinde tükenen bir ürünü mağazadan bulabilir miyim?
Bu durum ürün bazında farklılık göstermektedir. Stoğunu sorgulamak istediğiniz ürünün stok kodunu mail.heinrich.com.tr adresine mail atarak bilgi alabilirsiniz.
- Mağazada tükenen bir ürünü web sitesinde bulabilir miyim?
Bu durum ürün bazında farklılık göstermektedir. Stoğunu sorgulamak istediğiniz ürünün stok kodunu mail.heinrich.com.tr adresine mail atarak bilgi alabilirsiniz.
- Mağazadaki kampanyalarla web sitesindeki kampanyalar aynı mı?
Bazı kampanyalarımız aynı, bazıları farklı olabilmektedir.